צימרים בכל הארץ

צימרים נבחרים

כפרי ישראלי, חופשה בצימרים ברחבי הארץ

כולנו אוהבים לצאת לחופש וכמה שיותר. כשמפלס המתח עולה, השגרה לוחצת או שיש סיבה לחגיגה, מיד מתחשק לנו להודיע על פסק זמן בלימודים או בעבודה ולהזמין צימר. נופש בצימר הוא סגנון אירוח שממציא את עצמו כל פעם מחדש ומצליח להפתיע שוב ושוב גם את אלו שכבר נפשו בצימרים שונים מקומיים או צימרים ברחבי העולם. במקור הצימרים הם חדרים פשוטים, בעלי הצימרים לקחו את סגנון האירוח הבסיסי ושדרגו אותו לכדי חוויית נופש מעניינת. התוצאה היא שפע של צימרים במגוון עיצובים מיוחדים, בין אם סוויטות אבן מסוגננות או בקתות עץ אינטימיות, צימרים חבויים בתוך מערות ואפילו צימרים אקולוגיים. כל מה שנותר לכם הוא לבחור את הצימר לפי הסגנון המועדף עליכם, הרכב הנופשים והתקציב העומד לרשותכם.

במרכז, בדרום, בצפון או בירושלים

בכל סביבה בה תרצו לנפוש, מצפון עד דרום, ניתן למצוא צימרים בלוקיישנים אטרקטיביים: צימרים באווירה כפרית בקיבוצים או במושבים, צימרים על שפת הים ואפילו צימרים בערים הגדולות המאפשרים בריחה מהנה מהמולת העיר הסואנת. תוכלו למצוא צימרים לזוגות בלבד בניחוח רומנטי וצימרים משפחתיים המחולקים לחלל מרכזי, חדר שינה וקומת גלריה. בצימרים של היום מושקעת מחשבה רבה והקפדה על פרטים קטנים הכוללים (לפי רמות מחיר שונות כמובן) שלל פינוקים מג'קוזי מול הנוף, דרך בריכת שחייה פרטית ליחידה מחוממת ומקורה שאפשר ליהנות ממנה גם בעונת החורף, ועד מטבחון מצויד היטב לבשלנים חובבים שארוחה טובה היא חלק בלתי נפרד מהחופשה עבורם.
את החוויה בצימרים תוכלו להעצים במגוון שדרוגים בהזמנה מראש ובתוספת תשלום: סעודות שף בסוויטה, עיסויים ע"י מטפלים מקצועיים, קישוט חדר השינה בעיצוב רומנטי ועוד. החופשה בצימר היא הזדמנות נפלאה לחופשה זוגית רומנטית, גיבוש משפחתי, חגיגת יום נישואים או פשוט חופשה מפנקת לסוף שבוע.

נופשים – חשוב שתדעו

כשאתם מחפשים צימר ישנם שיקולים שונים לבחירת הצימר האידיאלי עבורכם: זוגות שמחפשים שקט ושלווה יעדיפו צימר מפנק ויוקרתי עם ג'קוזי ספא, סאונה ונוף עוצר נשימה, לנופש עם ילדים יתאימו צימרים המציעים אטרקציות כמו מתקני שעשועים, בריכת שחייה ובקרבת מסלולי טיול ידידותיים למשפחות. בקיץ יתכן ותעדיפו צימרים הממוקמים ליד הים או ימת הכנרת ואילו בחורף צימרים עם בריכה מחוממת. הצימרים של ישראל כוללים צימרים יחידים באתר ועד מתחמי צימרים שלמים עם מתקני נופש משותפים, בריכת שחייה גדולה, מדשאות וחדר אוכל בו מוגשות ארוחות לנופשים. טווח המחירים רחב וכל אחד יוכל למצוא בקלות את הצימר האולטימטיבי עבורו בהתאם לתקציב ולמה שהוא מחפש בנופש.

מבצעים חמים ששווה להכיר

בכל זמן תוכלו למצוא דילים המתעדכנים באופן קבוע, בין אם דילים על צימרים למקדימים להזמין ובין אם דילים של הרגע האחרון. קיימים צימרים שבמחיר האירוח שלהם כלולות ארוחות, הנחה באטרקציות ומסעדות קרובות או כניסה לבריכת השחייה של היישוב, בעוד בצימרים אחרים ארוחת בוקר היא בתוספת תשלום. מה שבטוח הוא שמדובר בחוויית אירוח מבוקשת ומוצלחת המספקת קונספט ייחודי ואישי באווירה שונה. עכשיו כשברור לכם שאתם זקוקים לחופשה, אתם מוזמנים לחפש את הצימר הבא שלכם.

חופשה משפחתית – המדריך לנופש

הגעתם להחלטה לצאת לחופשה משפחתית מורחבת, עם חברים קרובים ומשפחתם או עם הסבתא, הסבא והדודים – לא משנה כמה אנשים תהיו, התכנון הוא השלב החשוב ביותר לפני החופשה. לכן חשוב שתשימו לב לכמה פרטים חשובים בבחירת צימר לכל המשפחה.

כמה אנשים ומי צריך לול?

חשוב לדעת את הרכב המשפחות – כמה מבוגרים, כמה זוגות, כמה בני נוער והאם צריכים לול או בכלל מעדיפים מזרון על הרצפה (לא תאמינו איך ילדים אוהבים את זה). ישנם צימרים בהם ניתן להזמין מראש חדרים עם מיטה זוגית או אופציה לספה נפתחת, ובצימרים אחרים קיים מספר מוגבל של חדרים זוגיים שמתאימים למשפחה, אלא אם מוסיפים מזרנים. יש צימרים שמתאימים למשפחות עד 6 איש בשני חדרים נפרדים או בחלל מרווח אחד, ויש וילות נופש המורכבות ממספר חדרים עם פרטיות מלאה לצד איזורים משותפים, בין היתר גם המקלחת – אז קחו זאת בחשבון.

סביבה שקטה או דווקא באקסטרים

אז איזו משפחה אתם? האם אתם מהסוג שמחפשים אטרקציות ומסלולי טיול באיזור או דווקא אוהבים שקט ורוצים לנפוש יחד מבלי לצאת מהמתחם? חשוב לקבל החלטה זו לפני שאתם מחפשים את הצימר המתאים לכם.

מול הנוף או ליד מגרש הכדורגל

מה אתם מעדיפים? נוף פתוח למדבר או לגליל, או חצר מטופחת עם מתקני שעשועים לילדים. ג'קוזי ספא או בריכת שחייה תחת כיפת השמיים? הצימרים בישראל מציעים שפע של יתרונות, אבל אתם צריכים להתמקד ולבחור את מה שחשוב לכם יותר.

24 שעות של קולינריה

בחופשה משפחתית עם ילדים ישנה חשיבות גדולה לאוכל, נסו ליהנות מהחלק הזה ולהפוך אותו לחוויה מהנה ולא מעיקה. ישנם צימרים שבהם ניתן להזמין מראש ארוחת בוקר, אך תוכלו גם להכין את ארוחות הבוקר בעצמכם אם תרצו. אפשר לקנות מצרכים מוכנים מראש ולהחליט על תורנות הכנת ארוחות בוקר ולהכין מזנון פתוח לכולם. בנוגע לשאר הארוחות תוכלו להחליט שערב אחד יוצאים לאכול בחוץ וערב שני מכינים על האש בחצר מתחם האירוח – כדאי לברר מראש אילו מסעדות מומלצות ישנן בסביבה ואפילו להזמין מקום בהתאם לכמות האנשים.

לתעד את החוויות בכל רגע

החלק החשוב ביותר בנופש הוא הזיכרונות והחוויות שתצברו במהלכו – אז צלמו כמה שיותר, גם אם נדמה לכם שכבר צילמתם מספיק.

שתהיה לכם חופשה מהנה!